[придобивки] Enigma box unboxing

От седмици се каня да напиша този пост, но все не ми оставаше време. През всичките дни обаче не спирах да се пискам от кеф всеки път, когато погледна новите си придобивки.

Еnigma Box привлече вниманието ми от доста месеци, но все или темата не ми подхождаше, или нямах възможност. Когато обаче обявиха "Властелинът на пръстените" просто нямаше как да пропусна. Нямаше как! И така, с колежката ми Нели си взехме кутийки - и когато ги разопаковахме дружно на кафето сигурно сме били голяма картинка :D Но ентусиазмът ни нямаше как да бъде спотаен, докато разпъвахме карти на Средната Земя, примирахме от умиление при вида на интерпретацията на Задругата и ни изтичаха очите по Безценното.
Това е една не пълна снимка на съдържанието на кутията - непълна, защото от момента, в който донесох чашата вкъщи, тя непрекъснато беше пълна. Дори и в момента сърбам чайче от нея. Но нека обобщим какво намерихме в кутията:
  • Калъфка за възглавница (голяма) с карта на Средната Земя
  • Тениска 
  • Магнитче
  • Май прешъс (пръстен)
  • Чаша
  • Бисквита
Калъфката е от много приятен материал и е доста голяма. Още не съм я пробвала, защото съм в процес на местене, но вече знам, че искам да я сложа на дивана. Тениската също е супер мекичка - и самият плат, и щампата нямат нищо общо с тениската ми от кутията за Отмъстителите. Изборът на картинка отново е доста смел - с един от най-известните цитати - YOU SHALL NOT PASS, но придружен от Гандалф в стил... Тоторо? Каквото и да е, обожавам тази тениска. Взех си М размер и ми е точно.


Чашата!!! Чашата с Котешката задруга е категорично любимото ми нещо от кутията. Не вярвах, че ще мога да се зарадвам толкова на чаша - затрупана съм с такива - но това е толкова сладурско, че просто се влюбих. Просто - вижте Гимли!
Бисквитката беше единственото нещо, което малко отстъпваше на останалото съдържание. Много ми хареса смелото решение да сложат Ам Гъл на курабийката, и на вкус беше добре, но самата картинка беше лепната много набързо, стърчеше, и целофанът я беше размазал малко. Бисквитката обаче се хапва, а остават всички чудесни неща! Продължаваме към тях!
Маййй Прешъъъъъс! Предишният ми Единствен пръстен беше сребърен, но с годините стана в доста окаяно състояние. Този е обикновен метален пръстен (другарчето ми го пробва с магнитче), но е шайни и прешъс :D Беше размер 8, което до този момент не ми говореше нищо, защото рядко нося пръстени :D В случая, на мен ми става на палеца, на Нели ѝ ставаше на средния пръст. Смятам обаче да взема пример от Фродо и да го сложа на верижка.

Магнитът е отново със Задругата - този път в класически вид, и с един от любимите ми цитати от книгата.
Не всяко злато сияе,
не всеки скиталец е враг.
Здрав старец не вехне до края,
не жари слана корен як.

 В случая просто исках да се пробвам дали помня - и да, всичките стихове са в главата ми, за разлика от може би нужните неща, които трябва да помня. Но какво залъгваме - тези рими са колкото прекрасни, толкова и нужни. И докато "Единствен пръстен ги владее" навява доста по-мрачни настроения, то стихове като "Започва път от моя праг" и гореспоменатото стихотворение са наистина думи, които може да си повтаряш всеки ден и които са сентенция на всичката мъдрост и нежност в книгите на Толкин.

Обобщено, останах изключително доволна от кутията. Създателите ѝ бяха събрали и класически символи на "Властелина" като пръстена и Средната Земя, така  и по-разчупени неща, като супер сладката Котешка задруга и Тоторо Гандалф - и така задоволиха наведнъж всичките ми щения. Сега само се надявам покрай забавянето си с постването, тъй като още не съм поръчала, да не изтърва новите кутии. Да, кутии. Множествено число. Е, аз тичам да се разоря!

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy