Топчо се мести - раздаване #1

Здравейте, четящи деца!
Покрай работата и бавно напредващото Нано, напоследък не ми е оставало време за блога, въпреки че имам няколко написани ревюта на хартия, които само чакат да бъдат дигитализирани. Този пост обаче е за друго съобщение, а не за да се жалвам, че нямам време (но все пак - жал, жал, жал).

Топчо се мести.

Не, блогът ми се мести на друг адрес или платформа. Ще се местя да живея заедно с другарчето си, което е супер по всички показатели, но откъм пространство ще ни е малко кътаво. Затова ще ми се наложи да предам нататък по-скоротечно някои книжки, отколкото обикновено. Засега съм пренесла само две от библиотеките си, и мястото почти се изчерпи, а ми остава още една и всичките ми учебници. А аз не съм много добра във въздържането...

От години отделям настрани книжките, които знам, че няма да чета втори път и ги давам на други, нови читатели. Това  обикновено ставаше чрез читателските предизвикателства във Форум Муза. Там на всеки три месеца теглех билетче с името на някой участник, и победителят си избираше по свой вкус книжка от селекцията ми. Ако някой от участниците от предизвикателствата чете това и се обезпокои, че вече няма да раздавам наградки там - спокойно. За Коледното теглене съм избрала две томчета, които страшно много харесвам, и се надявам да допаднат и на победителя. Така че не забравяйте да се отчетете преди Коледа :)

Сега обаче, тъй като ще трябва за по-малко време да освободя повече книжки, реших да ги раздавам тук, с помощта на блога ми и на фейсбук страничката ми. Едно важно уточнение - това са, в по-голямата си част, вече четени книги. Ако има някакви забележки по тях, и ги помня, ще бъдат споменати. Ще сложа линк към ревю на книгата, ако има такова, за да разберете какви са моите впечатления. Ще има книжки от доста разнообразни жанрове и години, така че предполагам всеки ще види нещо, което да му хване окото и да му се прииска да участва!

Планът ми е всяка седмица, докато имам такива книжки, е да пускам една. Ако ви харесва и имате желание да я получите, пишете коментар под поста във фейсбук (ако първо четете този пост в блога ми - идете на фейсбук страничката на Wanderbook ) Не сте длъжни да сте харесали страницата и няма да проверявам, но ще ме зарадвате, ако го направите. Причините да е по една седмично са: 1) трябва ми малко време да преценя кои книжки ще предам и за кои ще се намери място и 2) аз ще поема доставката ( с Български пощи) и така ми е по-леко, отколкото ако наведнъж трябва да изпратя десет книги. Ако по някаква причина искате доставката да е с куриерска фирма, ще е за сметка на победителя. Съжалявам, но мога да си позволя да поема само доставка с пощенските служби, а и досега не съм имала реален проблем - не съм имала изгубена книга, а от три-четири години изпращам награди за предизвикателствата. Само се оглеждайте за бележките от пощальона ;)

И вече да преминем към същественото! Първата книжка, която предавам нататък е "Гънка във времето" на Маделин Ленгъл.


Тук може да прочетете ревюто ми на книгата -> http://topchochanbooks.blogspot.bg/2017/09/book-review_17.html
Може да изявите желание да я спечелите до четвъртък, 16 ноември.

Тъй като е първия такъв пост, обобщавам накратко "правилата":
За да участвате:
  • Напишете коментар под поста за съответната книжка във фейсбук страничката на Wanderbook
  • Повечето книжки вече са четени, само някои са съвсем нови.
  •  Не сте длъжни да харесате страничката. Ако мислите, че някой ваш приятел би се заинтересувал, може да го тагнете. Така вие ще поучите две билетчета за тегленето. (Ако другарчето ми наистина реши да участва, ще трябва и то да коментира.) НО - ако не ви се занимава с лайкване и тагване - не сте длъжни, един коментар "участвам" е достатъчен.
  • На деня след крайния срок (т.е. - ако е до четвъртък - в петък) на случаен принцип ще изтегля някого.
  • Ще пратя книжката с БГ пощи за моя сметка. Щом я пратя, ще пиша на победителя. Ако случайно победителят не желае доставката да е по пощата, а с куриерска фирма - доставката е за негова сметка.
Та това е! Ако "Гънка във времето" не е точно за вас - продължете да следите другите седмици - ще има различни стилове, жанрове и години, защото по принцип моят стил на четене е доста разнообразен. Надявам се да има участници и всички да останем доволни - вие да получите книжка, а аз ще имам място. Поне за малко. Сигурно бързо ще го запълня отново ^^"



Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy