The Literary Dinner Party Tag

И аз продължавам бодро с отмъкването на тагове :D  Този пак е от същото място - http://advlle13.blogspot.com. А днес ще спретнем парти!



1. Герой, който може да готви/обича да готви.
 Категорично Рей/Съншайн от едноименната книга. Това е една от книгите, които толкова искам да сготвя. Канелени ролца, големи колкото главата ти. Смърт от натурален шоколад. Смъртта на Марат. Зебри-убийци. Млечен сос, който може да оближете от чинията и персонални черешови пайове. Аз открай време съм намирала комбинацията на вампири и кифли (разбирайте тестени изделия) за неустоима, и представете си еуфорията ми, когато за първи път открих "Съншайн". Че някой ме разбира (и разписва разбиранията много по-добре от мен). Във всеки случай, Съншайн е страхотна пекарка и готвачка, освен това може да прави слънчеви магии и да трепе зли вампири.
2. Герой, който има парите, за да спонсорира партито.


 Хейзъл Левеск. Особено след като скъпоценните камъни, които дъщерята на Плутон може да призовава от земята по желание, вече не носят лош късмет и проклятия. Пък и може да доведе със себе си още някого, кой знае...

3. Герой, който може да направи сцена.
 Джоана Мейсън. Сериозно, има ли нужда от коментар и обяснение? Обичам я тая жена. От другите участници в Игрите, именно нейният разказ през нейните очи бих искала да чуя. След лаконичния стил на Катнис, острото езиче на Джоана би ми дошло много добре. 

4. Герой, който е забавен.
 Скълдъгъри :D Освен че всяка негова реплика ме кара да се превивам от смях, той е и скелет - каква по-добра парти изненада от това. Когато нещата се разгорещят, може да си използва ребрата като ксилофон. 

5. Герой, който е много социален/популярен. 
Фред и Джордж Уизли. Защо тук, а не на следващия въпрос? Защото НИКОЙ ДА НЕ СМЕЕ ДА РАЗДЕЛЯ БЛИЗНАЦИТЕ УИЗЛИ!!! Мълчи, мълчи, Сатана. Може и да съм го чела, но то не се е случило. Лалалала *запушва си ушите и клати глава*
Относно социалността на Фред и Джордж спор няма. Освен това те са точно типа, който би превърнал едно средностатистическо парти в незабравим купон.

 6. Един злодей.


За нуждите на тази точка исках да си харесам истински антагонист, не просто дръпнат главен герой, или някой, който се е поправил/оказал се е добър от самото начало. За Лестат съм пристрастна - последно четох за него. Колебаех се между него и още двама герои, в опозиция на съответния главен персонаж в техните си книги. Предполагам тях просто ще трябва да ги поканя на някое друго парти. :D

7. Двойка- не е нужно да е романтична.

Реших да заложа на не-романтичните. Джийвс и Устър, дами и господа! Просто думите не ми стигат, за да опиша колко обичам тези двамата. Книгите на Удхаус с тях никога няма да ми омръзнат.  А в изпълнението на Хю Лори и Стивън Фрай? Безценно. Освен това, тези двамата наистина ценят доброто парти. С тях можем да разчитаме на страхотни музикални изпълнения, божествени коктейли - и специални миксове за другата утрин.
8. Един герой/героиня.

Алексия Таработи, защото така. :D Защото има идеални маниери и пращи хора, вампири и върколаци по главите. Освен това покрай нея може и да дойде лорд Акелдама в някой по-късен час, а защо ли не и... кхъм. Освен това дамите май ми стават малко.


9. Един недооценен герой.

 Тук малко ще чийтна - но по сериала има и купища книги!


Определено Рори Уилямс. Когато някой каже "недооценен герой" се сещам за него. Имам чувството, че той дотолкова е олицетворение на идеалното човешко същество, че светът просто не е готов за него, и затова не го оценява. Обичам Мат, но това са единствените сезони, където ще предпочета медсестрата пред доктора :)


10. Един герой по ваш избор.


Еднорогът Едуард. Всяко парти има нужда от еднорог.














11. Тагвам всяка нещастна душа, която прочете това в петък, или по новолуние :D





Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy